image-296556-jobs_resized.jpg


ATM Support Operator

Deze goed werkende helpdesk worden alle mogelijke problemen en incidenten met betrekking tot de ruim 3900 bankautomaten opgevangen. Deze functie is zowel technisch als functioneel,waardoor een basiskennis van IT een groot pluspunt is. Omdat het om een zeer specifiek product gaat, krijgen beginnende medewerkers een opleiding van 3 weken, specifiek over de werking van de bankautomaten.
De helpdesk werkt met shiften. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die bereid is te werken volgens de volgende indeling:
Shift 1: 07u15 – 16h00
Shift 2: 08u00 – 16h45
Shift 3: 08u45 – 17u30
Op termijn zal je ook werken volgens de vroege (05u00  –  13u45), de late shift (11u15  –  20u00) en de zaterdagshift (08u – 12u00).

Profiel
Wij zijn op zoek naar iemand die:
Zeer goed zijn/haar talen beheerst. In deze functie is het de bedoeling dat je zowel in het Nederlands als het Frans gebruikers te woord kan staan en kan helpen. Engels kan lezen en schrijven, aangezien de opvolging en de tickets in het Engels worden opgesteld.
Een degelijke basis heeft van ICT-kennis.
Zelfstandig kan werken, en zelf kan inzien waar zijn/haar hulp nodig is, wanneer de eigen taken zijn afgerond.
Alert en stressbestendig is.
Zeer gemotiveerd is.
Medewerkers in deze helpdesk moeten over een groot verantwoordelijkheidsgevoel beschikken. Je komt terecht in een goed draaiend team, waar iedereen een aandeel heeft in de goede werking ervan.
​​​​​​​

Start date: 01/01/2019
Location: Brussels
Category: Infrastructure
Send application before: 31/12/2019